dimecres, 19 d’octubre del 2011

Anècdota?

Un dia qualsevol que torno a ser a l'hospital. 
Ara és hora de dinar i faig una escapada a la cafeteria del centre hospitalari. 
Ja he dinat i vaig a buscar un tallat per finalitzar l'àpat.  
Ja tinc el cafè i vaig cap a la taula i tot d'una unes  "bledes" es fan una abraçada amb escarafalls i com qui no vol la cosa fan volar el meu cafè que fa cap tot sencer a sobre meu i una d'elles que diu: "Ai, la senyora ha tirado el café". I jo súper molesta que li contesto: "Perdona, però l'has tirat tu i per sobre meu". 
Finalment passada una estona ve a demanar-me disculpes. 
Ara soc a l'habitació i faig una olor de cafè que no es pot aguantar i porto una taca a la samarreta que la gent es mira i deuen pensar que soc una mica bruta.

Mentre ell fa la becaina jo continuaré amb el diari  a veure si me'n surto amb els mots encreuats i/o els sudokus, s'asseca la taca i m'oblido del incident.