dilluns, 21 de febrer del 2011

Bon viatge

Suposo que no hauria pensat mai que jo podés escriure això per vostè.
Avui ha tornat a sortir el sol, com ahir, com demà i sense la seva presència, ja que ha marxat. 
Potser era aviat, no ho esperàvem i hem tingut una sorpresa, desagradable sorpresa, perquè ha marxat sense avisar, sense despedir-se.
No érem gaire amics, únicament ens respectàvem, ja que érem dos persones molt diferents a les que unia un vincle familiar. No ens enteníem, ni vostè a mi, ni jo a vostè, però ens em tractat durant una pila d'anys, amb els nostres més i els nostres menys, però ho hem intentat. 
Bon viatge, que allà on va ara tot sigui més fàcil i agradable, ja que la vida no l'ha tractat amb gaire benevolència, ha hagut de superar obstacles molt difícils i ha sofert molt, i potser alguns de nosaltres no l'hem sabut entendre.
Bon viatge, espero que els records que ara tenim no ens facin mal i que sols ens quedin els bons, els bons records.
Ahir vaig anar a comprar el pa i el diari. Vaig estar a punt de comprar la seva barra de pa i ningú va dir-me "Mercè i el diari que no l'has comprat?"
Bon viatge, a reveure!