dimecres, 23 de febrer del 2011

Més català

Ningú m'ho ha demanat, però tornaré a presentar-me a una prova de català. Ara ho intentaré amb el nivell D. És complicat, però ja que sembla que poder accedir a un lloc de treball és pràcticament impossible, per edat, per la crisis, i jo necessito estar ocupada, doncs i tornaré. Estar ocupada és important per a mi, però no pas amb el dia a dia de la casa, per què mentre passo l'escombra o faig llits o rento plats, el cap  el tinc a Pamplona o donant tombs entre les boires dels meus pensaments i el que jo necessito és algun projecte en el que hagi de concentrar-me i si cal sortir de casa, ja que cada cop m'hi quedo més estones i no em convé.
He de repassar el que ja tinc après i afegir nous coneixements per poder assolir el nivell, ho veig difícil però accessible i si d'altres ho han fet, no ho puc fer jo? I tant que sí.
Tinc altres idees i projectes, ara cal posar fil a l'agulla i tirar endavant.