dilluns, 15 de setembre del 2008

Concurs de Sardanes de Tarragona

Avui no puc esperar mes, he de posar quelcom del concurs de sardanes.
Ahir a Tarragona es va fer de 58é Concurs Nacional de Colles Sardanistes, per a colles lliures de totes les categories i el Bàsic d'honor de colles veteranes. La colla TOC DE DANSA, de Tarragona, va ballar dues sardanes impecables, perfectes, i això la va portar al primer lloc del concurs, i va quedar primera a la classificació del Campionat de Catalunya, posant punts entre ella i les altres colles.
Feia temps que no hem sentia com ahir. Tenia un neguit, que hem feia estat eufòrica, i contenta. Al migdia vaig anar a dinar amb la família, per celebrar el aniversari del Mendez, vaig menjar molt bé, i vaig veure unes copes de cava, i després de dinar, al concurs.
La primera sardana, va començar malament, la Cobla es va equivocar, i les colles, vam plegar de ballar. Al segon intent, es va poder ballar, i aquí va començar la ballada Toc de Dansa, per dir-ho d'alguna manera. La concentració era total, l'Alfred estava exigent com mai, interpretant i pendent de tots els detallets de la Colla, marcant els canvis en la interpretació i pendent de tots els dotze balladors, perquè res ni ningú donés la nota, i com havia de ser, la colla va ballar com mai, bloc, tots a una, ni "desmadres" ni res, bloc, bloc, bloc. Carai, no se els altres, però jo la vaig gaudir dallò més.
Segona tanda, tornem-hi, l'Alfred exigent, i la colla clavant els canvis que marcava, un cop i un altre, canvis, canvis, i... perfecta. El primer lloc va ser per a nosaltres, primers a la primera sardana, primers a la segona, i el concurs per nosaltres. Quedem a quatre punts del segon classificat al Campionat de Catalunya i estic dallò més bé. Jo, sempre he gaudit de la sardana i dels concursos, però ahir va ser, per recordar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si, probablement per la qual cosa es