dimecres, 10 de setembre del 2008

Folgueroles 2

Ei, a tots els que entreu en aquest bloc, recordeu que he canviat el nom, i que ara es diu: "A GRANS TRETS". Escric aquesta nota, perquè ara sols manca fer el canvi de nom i qualsevol dia el canvio i no el trobareu com Oreneta, si no, com A grans trets.
Ara sí. Folgueroles 2 ó la tornada.
Vaig arribar al concurs mig marejada, i vaig tornar a Tarragona, igual. El Francesc ens va deixar a la Rambla, a la Imma, la Mercetín i a mi. Nosaltres vàrem marxar i quan ell també volia marxar, resulta que el cotxe no es posa en marxa, s'ha quedat sense bateria. Esperen que torni l'altre cotxe, el de L'Alfred, però passa l'estona i no venen, i no venen, i mes estona, i no venen. Finalment, resulta que han punxat una roda pel camí, s'han quedat sense roda i han arribat molt tard, llavors van a la Rambla i empenyen el cotxe del Francesc fins posar-lo en marxa, i cap casa. Resulta que les úniques que vam arribar a casa sense complicacions érem nosaltres tres, bé sense complicacions no, perquè jo vaig arribar feta pols, amb l'estomac fatal i vaig fer cap, al llit, fins el dilluns.
Aquesta és la segona part de Folgueroles, la primera, la millor, la segona, l'accidentada.